Friday, June 26, 2009

I don't wanna be

Gloomy thinking urge the tears to roll down.
Fight them back,please.

Awkward by life and living.
Awful nerves, how could I be?
No longer to be......

Seeming and being always not the one.
Pretend that I am,actually I'm not.
Do so.
I used to be fine.
Ya,I used to be fine.
A loser, an idiot,that was who I am and what I am.





I surrender......

8 comments:

小刘 said...

Fuck you.

how dare are you to describe yourself like that?

keep it up dude.
Not for you,at least for those who care about you and love you.

LaZY bones said...

OMG...第一次有人对我说fxxk u...
很认真的。

就,入书太深吧...然后情绪会被影响。
最近EQ都不懂在干嘛...
灰灰的...

如果我blog出现以英语书写的article,
that's means "something wrong"..

为我祈祷不要出现英语的帖吧。


P.S. 说你爱我!!!
看了就留下吧。
Leave a line here,
say u love me.
It won't take u much time.

小刘 said...

原来。

虽然我们素不相识,但是看到有人这么消极,我还是觉得不应该。

哈哈 看来你也是好书之人,我也曾经有过一次酱的经验 XD 看的太入迷,有点不能自己。

那么我以上帝之名,祈求你出现英文的文章少之又少吧。

p/s:以朋友之名,我爱你。

LaZY bones said...

消极哦?有吗?我有试着不要啊。
就,这article是当下的心情吧...
持续很久,所以才…………
如果是那么一瞬间闪过的“灰灰”,我会选择,ignore it...

**if then,sorry...

经常入书很深,卫斯理的影响蛮大,看了后回去害怕一些也许有也许无的东西。科幻,不是不能实现的啊...

不过这次是cecelia ahern的,影响情绪。
哭耶,不像我,真的。

目前为止发过两篇。thnx god,n u...

p.s. 谢谢!quick nudge makes different.

小刘 said...

卫斯理的确会让人"想很多"的症状 XD

Cecelia你看那一本?我只是看着P/S:I love you.受电影影响 XD

Cheer Up.
God Bless You.

LaZY bones said...

科幻内容,搞不好真的存在,只是人类还未发现..

就是p.s. I love you啊~电影我还没看耶..

部落格都不放读后感,害怕沦陷...
害怕当时的情绪回来...

p.s.路人甲乙丙丁,你你你你你你……
祝福我,为我祈祷,考试及格。
piano practical Grd 7.
祈祷时记得用对的语言,菩萨不会听英文。
上帝要说英文。
阿拉说马来文。
等等的等等。

Black Eagle said...

I have no comment.
Everybody has the role to play in one's life.
If give up too easy, it will only show that you are a coward.The people who are not dared enough to face the problem are cowards!

If you want to be the coward, so be it!
I am not a coward!

I have been gone through a hard time before like what I had told you before.Why can't you?

Stand up!And face the trouble or the trouble will found you!

LaZY bones said...

no comment怎么说了那么多..XD

coward,有时候我是。
我是那种会逃避的人。
心情很烂回去睡觉的那种。

不要把我看得那么赤裸裸啦...
没有想象中坚强。

p.s.你没有留意上面的“p.s."